Úvodní stránka  »  Nabídka služeb

Nabídka služeb

komplexní gynekologická péče

Preventivní prohlídky sestávající z kolposkopie, stěrů z děložního čípku ke zjištění přednádorových změn a jako standart je u nás součástí prevence i ultrazvukové vyšetření malé pánve.

Provádíme diagnostiku nosičství lidského papilomaviru, který se výrazně podílí na vzniku rakoviny děložního čípku.

Očkujeme proti rakovině děložního čípku.

Laserové výkony pro léčbu vybraných forem stressové inkontinence a k plastickým korekcím pochvy a zevního genitálu.

Denzitometrie – diagnostika a léčba osteoporozy (řídnutí kostí). Vyšetření je vhodné pro všechny klientky od 45 let. Jste-li nositelkou rizikových faktorů jako je například genetická zátěž nebo předčasná menopauza pak i dříve. K dispozici je celotělový denzitometr vyšetřující segment páteře a oblasti krčku stehenní kosti.

Prevence rakoviny tlustého střeva. Týká se klientek od 50 do 55 let 1x ročně, nad 55 let 1x za 2 roky. Vyšetření provádíme novou semiimunologickou metodou, která je velmi jednoduchá a výrazně přesnější než metody předchozí, provádí se z jednoho odběru a není před ním třeba úpravy stravovacích zvyklostí.

Součástí ordinace je zákrokový sál pro výkony jednodenní chirurgie – pro klientky všech pojišťoven včetně hysteroskopií, abrazí a léčby onemocnění Bartholiniho žlázy, vše v ambulantním režimu.

Zajišťujeme komplexní péči o těhotnou včetně utrazvukové diagnostiky a včasného záchytu možných vrozených vývojových vad plodu.

Pečujeme o všechny typy rizikově těhotných.

Léčba neplodnosti zahrnující diagnostiku a léčbu celého páru a to i pro klientky a páry, které nejsou v naší ordinaci registrovány,hormonální příprava před odběrem oocytů v programech IVF.

Nově možnost darování vajíček – je-li Vám 18 – 33 let, jste svobodná, rozvedená nebo vdova, netrpíte chronickým onemocněním a máte minimálně středoškolské vzdělání. Výška finanční kompenzace 15-25 000 Kč.

Od března 2013 možnost 3D a 4D záznamu u těhotných klientek, provádíme optimálně ve 26.-28. týdnu gravidity.

Od ledna 2012 nastřelování náušnic již od kojeneckého věku – náušnice zlacené titanové Blomdal.

Testování poruch krevní srážlivosti – vhodné při pravidelném užívání antikoncepce.

Testy na nosičství genetických poruch způsobujících nádorová onemocnění.

Ceník služeb je k dispozici v naší ordinaci.