Nabídka služeb
Komplexní gynekologická péče

Úvodní stránka  »  Nabídka služeb

✓  Preventivní prohlídky sestávající z kolposkopie, stěrů z děložního čípku ke zjištění přednádorových změn a jako standard je součástí prevence i ultrazvukové vyšetření malé pánve. Nedoplácíte za žádný materiál navíc (zrcadlo apod.)

Provádíme diagnostiku nosičství lidského papilomaviru, který se výrazně podílí na vzniku rakoviny děložního čípku. Odběr je ve 35, 45 a 55 letech hrazen ze zdravotního pojištění a to všemi pojišťovnami, není třeba nic doplácet.

✓  Očkujeme proti rakovině děložního čípku vakcinou Gardasil 9.

✓   Laserové výkony pro léčbu vybraných forem stressové inkontinence a k plastickým korekcím pochvy a zevního genitálu.

✓  Denzitometrie – diagnostika a léčba osteoporozy (řídnutí kostí). Vyšetření je je v rámci plošného screeningu hrazeno všem klientkách pojišťoven VZP, ZPMV a ČPZP a to od 60 let, mužům pak od 70 let

✓  Prevence rakoviny tlustého střeva. Týká se klientek od 50 do 55 let 1x ročně, nad 55 let 1x za 2 roky. Vyšetření provádíme novou semiimunologickou metodou, která je velmi jednoduchá a výrazně přesnější než metody předchozí, provádí se z jednoho odběru a není před ním třeba úpravy stravovacích zvyklostí.

✓  Součástí ordinace je zákrokový sál pro výkony jednodenní chirurgie – pro klientky všech pojišťoven včetně hysteroskopií, abrazí a léčby onemocnění Bartholiniho žlázy, vše v ambulantním režimu.

✓   Zajišťujeme komplexní péči o těhotnou včetně utrazvukové diagnostiky a včasného záchytu možných vrozených vývojových vad plodu.

✓  Pečujeme o všechny typy rizikově těhotných.

✓  Nově možnost darování vajíček – je-li Vám 18 – 33 let, jste svobodná, rozvedená nebo vdova, netrpíte chronickým onemocněním a máte minimálně středoškolské vzdělání. Výška finanční kompenzace 15-25 000 Kč.

✓  3D a 4D záznam u těhotných klientek, provádíme optimálně ve 26.-28. týdnu gravidity.

✓  Nastřelování náušnic již od kojeneckého věku.

✓  Testování poruch krevní srážlivosti – vhodné při pravidelném užívání antikoncepce.

✓  Testy na nosičství genetických poruch způsobujících nádorová onemocnění, a to zejména karcinom prsu, vaječníku, tlustého střeva, zhoubných onemocnění krve a tkání mezenchymu

✓  Genetické vyšetření Vašeho miminka – viz Trisomy test. Z periferní krve matky lze izolovat buňky plodu a z nich provést vyšetření genotypu plodu. Bez nutnosti odběru plodové vody.

fb
Sledujte naši ordinaci