Nabídka služeb: komplexní gynekologická péče

• preventivní prohlídky sestávající z kolposkopie, stěrů z děložního čípku ke zjištění přednádorových změn a jako standart je u nás součástí prevence i ultrazvukové vyšetření malé pánve.
  • provádíme diagnostiku nosičství lidského papilomaviru,který se výrazně podílí na vzniku rakoviny děložního čípku
  •  očkujeme proti rakovině děložního čípku
  • laserové výkony pro léčbu vybraných forem stressové inkontinence a k plastickým korekcím pochvy a zevního genitálu
  • denzitometrie -diagnostika a léčba osteoporozy ( řídnutí kostí ).Vyšetření je vhodné pro všechny klientky od 45 let.Jste-li nositelkou rizikových faktorů jako je například genetická zátěž nebo předčasná menopauza pak i dříve. K dispozici je celotělový denzitometr vyšetřující segment páteře a oblasti krčku stehenní kosti.
  • prevence rakoviny tlustého střeva.Týká se klientek od 50 do 55 let 1xročně, nad 55 let 1x za 2 roky. Vyšetření provádíme novou semiimunologickou metodou,která je velmi jednoduchá a výrazně přesnější než metody předchozí,provádí se z jednoho odběru a není před ním třeba úpravy stravovacích zvyklostí
  • součástí ordinace je zákrokový sál pro výkony jednodenní chirurgie - pro klientky všech pojišťoven včetně hysteroskopií,abrazí a léčby onemocnění Bartholiniho žlázy,vše v ambulantním režimu
  • zajišťujeme komplexní péči o těhotnou včetně utrazvukové diagnostiky a včasného záchytu možných vrozených vývojových vad plodu
  • péčujeme o všechny typy rizikově těhotných
  • léčba neplodnosti zahrnující diagnostiku a léčbu celého páru a to i pro klientky a páry, které nejsou v naší ordinaci registrovány,hormonální příprava před odběrem oocytů v programech IVF
  • nově možnost darování vajíček - je-li Vám 18 - 33 let, jste svobodná, rozvedená nebo vdova, netrpíte chronickým onemocněním a máte minimálně středoškolské vzdělání. Výška finanční kompenzace 15-25 000 Kč.
  • od března 2013 možnost 3D a 4D záznamu u těhotných klientek, provádíme optimálně ve 26.-28.týdnu gravidity
  • od ledna 2012 nastřelování náušnic již od kojeneckého věku - náušnice zlacené titanové Blomdahl
  • testování poruch krevní srážlivosti - vhodné při pravidelném užívání antikoncepce
  • testy na nosičství genetických poruch způsobujících nádorová onemocnění